Uslovi korišćenja
Uslovi korišćenja
Osnovni podaci o firmi
ŠUMADIJA OMEGA d.o.o.
adresa: Predraga Markovića Alimpija 31, Piroman-Obrenovac
matični broj: 20946911
PIB: 108180279
website: www.naturalcare.rs
kontakt telefon: +381 69 333 74 16
e-mail: office@naturalcare.rs
Ovim dokumentom se utvrđuju opšta pravila i uslovi kojima se uređuje korišćenje ovog veb-sajta (www.naturalcare.rs) i kupovina proizvoda na veb-sajtu (dalje u tekstu „Uslovi”). Savetujemo Vam da pažljivo pročitate Uslove i naša Pravila za privatnost i kolačiće (dalje u tekstu pod zajedničkim nazivom „Pravila za privatnost i kolačiće”) pre korišćenja ovog veb-sajta. Prilikom korišćenja ovog veb-sajta ili naručivanja na ovom veb-sajtu, obvezujete se da ćete se pridržavati ovih Uslova i naših Pravila za privatnost i kolačiće. Ako se ne slažete s Uslovima i sa Pravilima za privatnost i kolačiće, nemojte da koristite ovaj veb-sajt. Ovi Uslovi se mogu menjati. Potrebno je da ih čitate periodično zato što će se primenjivati Uslovi koji važe u trenutku korišćenja veb-sajta ili zaključivanja relevantnog Ugovora (kako je definisano u nastavku). Ako imate pitanja u vezi s Uslovima ili Pravilima za privatnost i kolačiće, obratite nam se putem obrasca za kontakt. Ugovor (kako je definisano u nastavku) može da se izvrši, prema Vašem izboru, na bilo kom od jezika na kom su Uslovi dostupni na ovom veb-sajtu.
Prodaju proizvoda putem ovog veb-sajta pod imenom NATURAL CARE vrši kompanija ŠUMADIJA OMEGA d.o.o. sa sedištem u Predraga Markovića Alimpija 31, Piroman-Obrenovac, matični broj: 20946911, PIB: 108180279, kontakt telefon: +381 69 333 74 16,
e-mail: office@naturalcare.rs
Informacije ili podaci o ličnosti koje delite s nama biće obrađivani u skladu sa Pravilima za privatnost i kolačiće. Kada koristite ovaj veb-sajt, saglasni ste sa obradom podataka i informacija i izjavljujete da su svi podaci i informacije koje navedete istinite i tačne.
Korišćenjem ovog veb-sajta i naručivanjem proizvoda sa njega, saglasni ste sa sledećim uslovima:
- Ovaj veb-sajt ćete koristiti isključivo za legitimne upite i naručivanje proizvoda.
- Nećete kreirati lažne ili obmanjujuće porudžbine. Ako opravdano posumnjamo da je neka porudžbina takve prirode, zadržavamo pravo da je otkažemo i o tome obavestimo nadležne organe.
- Pružićete tačne i istinite podatke, uključujući imejl adresu, poštansku adresu i druge kontakt informacije. Prihvatate da možemo koristiti te podatke kako bismo Vas kontaktirali u vezi sa Vašom porudžbinom (više informacija možete pronaći u našim Pravilima o privatnosti i kolačićima).
- Ako ne dostavite sve neophodne podatke, neće biti moguće izvršiti porudžbinu.
- Naručivanjem proizvoda putem ovog veb-sajta potvrđujete da imate više od 18 godina i da ste pravno sposobni za sklapanje obavezujućih ugovora.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
FORMALIZOVANJE UGOVORA
Informacije sadržane u ovim Uslovima, kao i one objavljene na ovom veb-sajtu, ne predstavljaju pravno obavezujuću ponudu, već poziv za davanje ponude. Kupoprodajni ugovor između Vas i nas neće biti zaključen dok Vaša porudžbina ne bude izričito prihvaćena s naše strane, bez obzira na to da li su sredstva već skinuta sa Vašeg računa. U slučaju da ne prihvatimo Vašu porudžbinu, a sredstva su već skinuta, izvršićemo njihovu punu refundaciju.
Za izvršenje porudžbine, potrebno je da pratite postupak onlajn kupovine i kliknete na opciju „Odobri plaćanje“. Nakon toga, primićete imejl potvrdu o prijemu Vaše porudžbine („Potvrda porudžbine“). Međutim, sama Potvrda porudžbine ne znači da je Vaša porudžbina prihvaćena.
O svakoj prihvaćenoj porudžbini bićete obavešteni putem imejla kojim potvrđujemo slanje proizvoda („Potvrda slanja“). Kupoprodajni ugovor se smatra zaključenim tek kada Vam pošaljemo Potvrdu slanja. Ugovor obuhvata Vašu porudžbinu, Potvrdu slanja i ove Uslove.
Ugovor se odnosi isključivo na proizvode čije smo slanje potvrdili u Potvrdi slanja. Nemamo obavezu isporuke drugih proizvoda koji su eventualno uključeni u Vašu porudžbinu, osim ako njihovo slanje nije posebno potvrđeno u dodatnoj Potvrdi slanja.
Potvrda porudžbine i Potvrda slanja biće poslate na imejl adresu koju ste naveli prilikom naručivanja. Ovi Uslovi su Vam dostupni na našem veb-sajtu i biće uključeni u Potvrdu slanja, a takođe će biti sačuvani i dostupni na zahtev.
TEHNIČKA SREDSTVA ZA ISPRAVLJANJE GREŠAKA
Sve greške u vezi sa ličnim podacima unetim tokom kupovine mogu se ispraviti kontaktiranjem naše službe za korisnike putem imejl adrese office@naturalcare.rs. Dodatno, imate pravo na ispravku podataka u skladu s našim Pravilima o privatnosti i kolačićima.
Tokom kupovine, veb-sajt sadrži kontrolna polja koja ne dozvoljavaju nastavak obrade porudžbine ukoliko podaci nisu ispravno uneti. Takođe, pre plaćanja imate mogućnost da pregledate sve proizvode u korpi i izvršite eventualne izmene u svojoj porudžbini.
Ukoliko primetite grešku u svojoj porudžbini nakon što je plaćanje završeno, molimo Vas da nas odmah kontaktirate putem navedene imejl adrese kako bismo preduzeli odgovarajuće korake za ispravku.
ODBIJANJE OBRADE PORUDŽBINE
Zadržavamo pravo da u bilo kom trenutku uklonimo proizvode sa ovog veb-sajta, kao i da izmenimo ili uklonimo bilo koji materijal ili sadržaj. Iako nastojimo da obradimo sve pristigle porudžbine, u vanrednim okolnostima može doći do potrebe za odbijanjem obrade porudžbine čak i nakon što je Potvrda porudžbine poslata.
Zadržavamo pravo da to učinimo u bilo kom trenutku, bez obaveze prema Vama ili bilo kojoj trećoj strani, bilo u vezi sa uklanjanjem proizvoda, izmenom ili uklanjanjem sadržaja, ili odbijanjem obrade porudžbine nakon slanja Potvrde porudžbine.
DOSTUPNOST PROIZVODA
Sve porudžbine su podložne dostupnosti proizvoda. U slučaju poteškoća s nabavkom određenog proizvoda ili njegove nedostupnosti na zalihama, zadržavamo pravo da Vam ponudimo informacije o zamenskim proizvodima iste ili bolje kvalitete i vrednosti.
Ukoliko ne želite da naručite ponuđeni zamenski proizvod, izvršićemo povrat sredstava u punom iznosu koji ste eventualno platili.
Dostava robe i eventualna ograničenja
- Dostavu vrši Prodavac sopstvenim vozilima ili angažovanjem registrovanih kurirskih službi. Dostava se vrši na adresu kupca. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi dostava se vrši do ulaza u stambenu zgradu.
- Proizvodi koji su poručeni biće isporučeni Kupcu u roku od 2 do 5 radnih dana, računajući od dana uplate ukoliko je plaćanje karticom, ili od dana dostavljanja potvrde o slanju. Imajte u vidu da ne vršimo isporuke na kućnu adresu subotom, nedeljom ili praznicima. U slučaju da Kupljeni proizvod Prodavac nije u mogućnosti da isporuči u navedenom roku, o tome će obavestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora.
- Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan da pregleda isporučeni proizvod i u slučaju vidljivog oštećenja ima pravo da odbije preuzimanje istog, te može tražiti isporuku neoštećenog proizvoda.
- U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog koji je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cene proizvoda, a dužan je da vrati pogrešno dostavljeni proizvodi.
- Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobija sva dokumenta koje prate proizvod (uputstvo za upotrebu, garantni list itd.), račun, potvrdu o prijemu pošiljke koje je u obvezi da potpiše. Potpisom na potvrdi o prijemu pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vidljivih oštećenja.
- Za potrebe ovih Uslova, „isporuka” se smatra obavljenom, a porudžbina „isporučenom” čim vi ili treća strana koju ste naveli fizički preuzme robu, što će biti potvrđeno potpisivanjem prijema porudžbine na adresi za isporuku koju ste naveli.
- Dostava se vrši samo na teritoriji Srbije.
PRENOS RIZIKA I VLASNIŠTVA PROIZVODA
Odgovornost za proizvode prelazi na Vas od trenutka isporuke.
U slučaju da iskoristite pravo na odustajanje od kupovine prema Članu 18, Vi snosite odgovornost za proizvode do trenutka kada budu vraćeni:
- A) nama, ukoliko sami organizujete povrat putem kurirske službe, ili
- B) kuriru, ukoliko mi organizujemo uslugu povrata.
Politika reklamacija
Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija i zamene:
Član 1.
Ovim pravilnikom Šumadija Omega d.o.o. uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom artiklu putem www.naturalcare.rs web sajta kao i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2.
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svako lice koje putem www.naturalcare.rs web sajta kupuje artikle. Kupac može da izjavi reklamaciju na osnovu članova 52., 54., i 81. Zakona o zaštiti potrošača, radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je – isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Kupac je dužan da prijavi reklamaciju u roku od 14 radnih dana od momenta prijema pošiljke.
Član 3.
Shodno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo da raskine ugovor o kupovini na daljinu za kupljeni artikal u roku od 14 dana od dana kupovine bez navođenja razloga.
Član 4.
Da biste iskoristili pravo na odustajanje od kupovine, potrebno je da dostavite svoju jasnu i neopozivu izjavu o raskidu ugovora o prodaji kompaniji Šumadija Omega doo. To možete učiniti pisanim putem slanjem dopisa poštom na adresu Predraga Markovića Alimpija 31, 11507 Piroman ili slanjem imejla na elektronsku adresu reklamacije@naturalcare.rs.
Rok za odustajanje smatra se ispoštovanim ako nam pošaljete obaveštenje o svom pravu na odustajanje pre nego što on istekne.
Potrebno je dostaviti sledeće podatke uz zahtev za odustajanje od kupovine:
Naručeno dana/primljeno dana
Ime potrošača
Adresa potrošača
Potpis potrošača (samo za papirne obrasce)
Datum
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
– u zahtevu za reklamaciju da navede željeni način rešavanje iste
– kupac je u obavezi da za artikal koji vraća dostavi fakturu po istim cenama po kojoj je kupljen artikal. Vraćeni artikal se šalje zajedno sa fakturom.
Član 5.
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
– propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
– nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;
Član 6.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.
Član 7.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Šumadija Omega d.o.o. , Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
– zamenu kupljenog materijala sa nedostatkom za nov ispravan materijal;
– vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
Trgovac se obavezuje da će kupcu u zavisnosti od prirode reklamacije u roku od 14 dana rešiti pitanje iste (izvršiti zamenu artikala/vratiti iznos cene po plaćenom računu)
ZAMENA ZA DRUGI ARTIKAL
Član 8.
Ukoliko ste nakon preuzimanja robe utvrdili da Vam artikal ne odgovara ili iz bilo kod drugog razloga želite da zamenite za drugi, imate pravo na zamenu kupljenog a nekorišćenog artikla u roku od 14 dana od dana prijema istog.
Član 9.
Ukoliko ste kupovinu artikla izvršili putem sajta www.naturalcare.rs zamenu možete izvršiti isključivo putem iste i to na sledeći način:
Popunite i pošaljite Obrazac za reklamacije i zamenu na reklamacije@naturalcare.rs ili nas kontaktirajte na broj telefona +381 69 333 74 16 gde ćete dobiti detaljne instrukcije.
Artikal nije moguće menjati ukoliko je korišćen ili tretiran.
Zamenu možete tražiti u roku od 14 dana od dana prijema istog.
U slučaju zamene robe kupac snosi trošak transporta artikla do magacina Šumadija Omega d.o.o. i nazad, pod uslovom da je Kupac naručio pogrešan artikal.
Ukoliko je došlo do isporuke pogrešnog artikla od strane Šumadija Omega d.o.o. celokupan trošak transporta zamene artikla snosi Šumadija Omega d.o.o. .
Adresa za vraćanje artikla je Predraga Markovića Alimpija 31, Piroman-Obrenovac . Poručeni artikal bez prethodnog kontakta sa operaterima Šumadija Omega d.o.o. ne može biti samoinicijativno zamenjen.
Šumadija Omega d.o.o. će izvršiti zamenu u roku do 8 radnih dana od dana prijema artikla.
Član 10.
Prilikom zamene artikla kupac je dužan da prilikom povrata artikla obavezno pošalje i fakturu za artikal koji menja.
Član 11.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja. U slučaju da imate primedbu na kupljenu robu potrebno je da popunite zahtev za reklamaciju.
POVRAĆAJ OŠTEĆENIH PROIZVODA
Ukoliko smatrate da isporučeni proizvod ne odgovara opisu iz Ugovora, potrebno je da nas odmah kontaktirate slanjem imejla na reklamacije@naturalcare.rs, navodeći detalje o proizvodu i oštećenju.
Proizvod možete vratiti slanjem proizvoda kurirskom službom.
Nakon što primimo vraćeni proizvod, izvršićemo detaljan pregled i obavestiti Vas putem imejla o rezultatima u razumnom roku.
Ako se neispravnost proizvoda potvrdi u roku od prvih šest meseci od dana isporuke, možete odabrati između zamene proizvoda ili povraćaja novca. Nakon šest meseci, odluku o zameni ili povraćaju novca donećemo u skladu sa konkretnom situacijom.
Zamena ili povraćaj biće obavljeni u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od trenutka kada Vas obavestimo da će se povraćaj ili zamena izvršiti.
U slučaju potvrđenog oštećenja ili nedostatka, refundiraćemo celokupan iznos, uključujući troškove isporuke i povraćaja. Povraćaj novca biće izvršen na isti način plaćanja koji ste koristili prilikom kupovine.
Sva prava predviđena važećim zakonima ostaju u potpunosti garantovana.
CENA I PLAĆANJE
Cena proizvoda prikazana je na našem veb-sajtu u svakom trenutku, osim u slučaju očigledne greške. Nastojimo da osiguramo tačnost cena, ali greške su moguće. Ako utvrdimo da postoji greška u ceni proizvoda koji ste naručili, odmah ćemo Vas obavestiti, objasniti situaciju i ponuditi Vam opciju da potvrdite ili otkažete porudžbinu. Ako Vas ne uspemo kontaktirati, porudžbina neće biti obrađena, smatraće se otkazanom, a uplaćeni iznos biće Vam u potpunosti vraćen.
Ako primetite očigledno netačnu cenu (čak i nakon slanja Potvrde slanja), a ona je jasno prepoznatljiva kao greška, dužni ste da nas o tome obavestite.
Sve cene na veb-sajtu uključuju PDV, ali ne sadrže troškove isporuke, koji se dodaju ukupnom iznosu, u skladu sa informacijama u odeljku Uslovi isporuke i plaćanja. Cene su podložne promenama u bilo kom trenutku, ali promene ne utiču na porudžbine za koje je već poslata Potvrda porudžbine.
Proces kupovine i plaćanja
Kada odaberete proizvode, oni će biti dodati u Vašu korpu. Nakon toga, pristupate obradi porudžbine i plaćanju, prateći korake postupka kupovine i potvrđujući tražene informacije. Pre finalizacije plaćanja imate mogućnost da izmenite detalje porudžbine. Detaljan opis kupovine dostupan je u Vodiču za kupovinu. Ako ste registrovani korisnik, istorijat svih porudžbina možete videti u odeljku Moj nalog.
Načini plaćanja
Porudžbinu možete platiti putem sledećih metoda:
- Platne kartice: VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina
- Plaćanje pouzećem: gotovinom kuriru prilikom isporuke
Radi zaštite Vaših podataka, informacije o kreditnim karticama su šifrovane. Nakon slanja porudžbine, vrši se preautorizacija na kartici kako bismo osigurali da imate dovoljno sredstava za transakciju. Naplata sa kartice vrši se u trenutku kada porudžbina napusti naše skladište. Klikom na “Odobri plaćanje”, potvrđujete da ste vlasnik kartice
Plaćanje kreditnim karticama podleže proveri i autorizaciji od strane izdavaoca kartice. Ako banka odbije transakciju, ne snosimo odgovornost za kašnjenje ili neisporučivanje porudžbine i nećemo moći da sklopimo ugovor s Vama.
Iako naplata vršimo u lokalnoj valuti, transakcija može biti međunarodna, pa banka može naplatiti dodatne troškove konverzije u evre (EUR). Ako se naplaćeni ili refundirani iznosi razlikuju od prikazane cene, potrebno je da kontaktirate svoju banku radi dodatnih informacija o kursnim razlikama ili bankarskim naknadama.
Dostupnost i prikaz artikala
Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i dostupni su u svakom trenutku osim ukoliko obaveštenjem nije drugačije navedeno.
Boje koje su prikazane na sajtu mogu se razlikovati od stvarnih u zavisnosti od uređaja sa kog se posmatra.
Kontakt centar / podrška za kupce
Radno vreme online podrške na mail adresi office@naturalcare.rs i Call centra na broju telefona +381 69 333 74 16 je: pon-pet od 08:00 do 16:00h. Šumadija Omega d.o.o. , www.naturalcare.rs webshop je raspoloživ od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni porukom na sajtu.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime Šumadija Omega d.o.o. i web prodavnice www.naturalcare.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Šumadija Omega d.o.o. (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Šumadija Omega d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.